Thursday, April 12, 2012

×× ××××× - ×ר×קנ×

לא ×

מתוך ×"אל×'ום '×'עזרת ×"נשים' ל×"אזנ×" ורכיש×": lodubim.bandcamp.com פייס×'וק www.facebook.com מילים: א×'×™ תור×''מן / לחן: לא ×"ו×'ים ניסיתי ל×"יות יותר ×™×"×™×"ותי איכש×"ו יוצא אני עצ×'× ×™ חמור ס×'ר ×'ס×'ירות חמור×" ×–×" ×'×'לל ×"עשן ×"וא עוש×" לי ×'חיל×" ניסיתי ל×"יות יותר ×—×'רותי א×'ל ×"שעמום ×"וא עניין ×'לותי יש לי נמשים, ×'ם עור ×'×"יר א×'ל ×'מוצאי אני לא אשכנזי ×›×™ אני מרוקני ער×'×™, מרוקני ניסיתי ל×"יות יותר נחמ×" אין לי ×'ריר×", ×'×'רמנים אני מוקף ×'תר×'ות של נימוסין ×'נשים של תר×'ות מ×"×'ר ×'א×"×™×'ות ומתנ×"×' ×'חסי×"ות יש לו נמשים, ×'ם עור ×'×"יר לא מעשן, לא אוכל חריף לא מצ×'×™×¢ ש"ס, ×'ם לא ×—×""ש למרות ש×'מוצאי אני... ער×'×™, מרוקנ×! ™ ×"לחן כולל ציטוט מתוך Desert Search For Techno Allah מאת Mr. Bungle א×'×™ תור×''מן - ×'ס, שיר×" וקולות ארז קריאל - ×'וזוקי וקולות קרן ×"וניץ - שיר×", סקסופון וקולות רונן ×'רטן - ×'יטרות וקולות ×—×'×™ שלזינ×'ר - תופים יוחאי ×›×"ן - כלי ×"קש×" ×"פק×" מוסיקלית: יאיא ×›×"ן א×"רונו×' ×¢×™×'ו×"ים: לא ×"ו×'ים ויאיא ×›×"ן א×"רונו×' ×"וקלט ×¢"×™ ×'יא וו×' ×'צוללת, עוזר טכנאי אסא ר×'×™×' מיקסים ×¢"×™ ×'יא וו×' ×'צוללת ו×'טוקטוק מאסטרינ×' ×¢"×™ מייקל פוסנקמפר ×'-TurtleTone Studio ×"קלטות נוספות ×¢"×™: יאיא ×›×"ן א×"רונו×' ×'אולפניאיא ×'יא וו×' ×'×''פטו, עוזר טכנאי ירון משרקי איור ועיצו×': אלון ×'רייאר ×™×—"צ: מורן פז תקשורת





0 comments: