Thursday, April 26, 2012

Slagteren, Albano, Awada, Cobra- Boc/Simo/Kidd/Carmon (DISS)

Slagteren, Albano, Awada, Cobra- Boc/Simo/Kidd/Carmon (DISS)

LYRICS: VERS 1 HAMZA: Ey kesi, nej du ikk en slem dreng' Du bare en gade fejer der prøver at lave grime' Du siger vi blev født idag, men du blev begravet idag' Fucking Jomfru rappper, jeg tar din mødom Du får den Anal' & Simoo du bare den største Mc- Luder' Fucking Mc-Trækker, Boc Pik Sutter! Du kalder dig selv for Mc -morder ' Hvis jeg fanger dig ude på gaden, skal jeg nok more ma' Carmon din lille Facebook-Gangsta' du tror du er noget med dine stjålende teskter' Lille mors dreng tror han kan klare sig' Jeg gir alt min kærelighed og støtte til Awada! Hun har kysset med jamel , hun har kysset med kidd' De har kysset med en pige der har suttet min pik' Eow kidd din klovn, du ligner en svans' Drop din karrier og begynd til Dans' Vers Hamza 2 Det ikke for sjovt vi kalder det likvadring' de kalder mig for slagter det er hårdt levering' det er den ægte vare, vi ripper alt hva du har' Mig & Albano i ved hvordan vi gør det for vi er kampKlar' Vi relatere, strangulere, ! som du ser' Vi likvadere hver enhver motherfucking BOC'er Yeaaah folk kan lide det vi levere' I kender os godt! Straight Motherfucking 2 G'er Kom her carmon din lille bitch' ligger dig i hunde snor så du ikk løber væk' og simo dit fede svin jeg ligger dig på en stor sten' Og åbner dit røv hul med en Ko'ben' Og kidd nej du gør ikke dine ting' du ligner en dranker der tigger efter penge' mon du holder længe? nejj det gør du ikk' Fucking skitzo luder du skal ned & lig'





0 comments: